15. april 2023

»Prostovoljne obveze ne prinesejo ničesar, to jasno kažejo izkušnje iz preteklih let. Podjetja, ki so se prostovoljno zavezala, da bodo oglase za nezdrave izdelke za otroke omejila, se teh obljub niso držala. Nasprotno, naredili so še več oglasov za t. i. junk food, kar se mi zdi neetično, to je pranje glav.«

Carola Reimann iz zavarovalnice AOk je kritična do prostovoljnih pristopov podjetij pri omejevanju oglaševanja nezdravih prehrambenih izdelkov za otroke.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
28. november 2021

»Izdelki zvezdnikov in oglaševanje morajo biti jasno označeni na družbenih platformah.«

Kitajska uprava za kibernetski prostor (CAC) je jasno izjavila, da morajo biti izdelki zvezdnikov in oglaševanje jasno označeni na družbenih platformah.
26. februar 2020

»90 odstotkov teh oglasov ni upravičenih.«

Špela Videčnik pripoveduje o visokih cenah stanovanj in oglasih za nepremičnine.